Lovely

dagens dr?Dagens dröm är verkligen... dagens dröm. Hade vart super att vandra runt i dessa plagg idag. Och glöm inte väskan!

Kortärmad tröja från Koppartrans är ett plagg du kan ha ungefär närsom helst, var som helst. Enkelt men snyggt.

Skor från dinsko. Glänsande, supersnygga!

Shorts från H&M säger jag inte nej till. Funderar faktiskt på att beställa ett par när pengarna kommer. Samtidigt sparar jag till att lägga slingor i håret. Hm, tricky.

Armband från Julie Sandlau. Jag ♥ Julie Sandlaus smycken. Flera armband på en hand är en sån där typisk grej som jag ibland hatar. Ibland (idag till exempel) älskar.
 
Väskan från Asos är så genomunderbar så jag vill hoppa ner i den och krama om den samtidigt. Älskar färgerna, älskar hela den. Oh, crave.





 


Kommentarer
Postat av: alma

snygga dagdrömmar! skulle sitta perfa i min garderob också :D din blogg är snyggast! kram

Postat av: Linn

gillar skorna!!

2007-03-20 @ 20:35:53
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Beth

Alma: Oh, tack så mycket! :D

Linn: Jag med, haha (;

2007-03-20 @ 21:15:00
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback