Höjden av coolhet.

tygskorJag måste ha tygskor. Har velat ha det sedan min coola kompis Stina hade med sig sina till språkresan förra året. De är verkligen höjden av coolhet, att ha ett par tygskor.

De på bilden här intill kommer från Lacoste (om ni missade aligatorn... och texten), men jag vill ha ett par från din sko. Så behöver man inte lägga ut en förmögenhet på dem. Jag vet visserligen inte vad Lacoste- skorna kostar, men jag är ganska säker på att de inte kostar mindre än 180 pix. Vilket jag har för mig att du får dem för  hos din sko.

Kanske kan jag ta mig ner och köpa ett par nu. Kanske. Men först skall jag duscha. Och städa i ordning lite. Och plugga matte. Och religion.

Sedan är det dax att åka till Fjällbacka vid 16. Skönt.





Kommentarer
Postat av: helena

Grymt snygga skor

Postat av: Modebladet

Riktigt snygga! Trevlig kväll =)

2007-03-10 @ 22:39:41
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: agnes

jag har ett par turkosa tygskor från lacoste, som jag köpte förra året, och jag har för mig att jag gav 600 för dom :)dom där vita lockar iofs rejält fast jag skulle smutsa ner dom direkt :/

2007-03-11 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback