Blondiner i brevlådan

Äntligen så låg Bergdorf blodiner i brevlådan! Boken, alltså. Jag älskar framsidan, och enligt mig så brukar den säga rätt mycket om själva innehållet - så jag skall alldeles strax ut och lägga min i hängmattan och läsa. I think. Eller skall jag bara sätta mig på altanen? Hm... i- landsproblem.
Äntligen #2 är att det är lov nu! Så skönt med en vecka helt oplanerad. Nu får jag äntligen lite tid att leva ut mitt 7:e motto: "Ta dagen som den kommer". Oginellt, oginellt - ej - men klokt.

Övrigt: Sitter just nu och äter världens godaste äppelpaj som systrarna hade färdig när jag kom hem. Med glass såklart. Mumsfillibaba!
me
Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Linn

framsidan har står betydelse på en bok. Man ser oftast om den är bra på det sättet. Jag skulle nog inte köpa en bok med jätte dålig framsida.

Postat av: Beth

Linn: Samma här, samma här.

2007-03-30 @ 16:32:13
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback