Any idea?

Jag är jätterastlös. Har inget att göra. Vill hitta på något. Nuuuu! Hm. Vart jag vill komma? Inte en aning. Men det där med att "ta dagen som den kommer" känns efter ca 120 minuter som fri, som ett... otrevligt litet motto. För en kontrollberoende sak (innebär att du allt som allt har ungefär 5 aktuella kalendrar, men bara vet vart 3 av dem är och - det är bara två som används) som jag då. Det låter inte lika kul längre. Nej, det låter rent ut sagt tråkigt.

Så vad skall man hitta på då? Mer än att spilla ordsoppa här i bloggen? Jag funderar vidare, och återkommer.

Kommentarer
Postat av: Maria

Surfa lite på nätet =) hyr en film lr ring ngn kompis o hitta på ngt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback