3 tankar vid midnatt. Buh.

Jag har fått någon ny sorts vana år 2007 att jag alltid skall skriva massa onödiga inlägg frammåt midnatt. Oerhört störande, också för mig. Men skall det skrivas så skall här fanimej skrivas. Jo, jag tänkte skriva i punktform lite onödiga grejer jag kom att tänka på. Och... mitt nya ordspråk (ungefär): Read it or leave it. Ja.

1. Varför visar de inte bilder på de snygga skorna jag vill visa för er, på din sko's hemsida? Jag hittade ett par helt vanliga vita tygskor där idag, och ett par typ... loafers? Nja. Men typ. Lite annorlunda, men ändå vanliga och - oh, så snygga. Must-have, blinkblink-i-neon.

2. Jag fick en till rabattkupong på H&M idag, denna gången 10% på valfritt plagg. Så nu måste jag ju bara pallra mig iväg och inhandla något igen. Jobbigt - aldrig. Taha, jag blir så lycklig vid tanken av det.

3. Jo, just det. Ibland när jag är ute och går får jag för mig saker att "detta måste jag blogga om". För ingen annan i min bekantskapskrets tycker att det är roligt att höra på. Ej delade intressen, kan man säga (; Men i alla fall - ett sådant tillfälle idag var när jag var inne på Gina Tricot. Affären jag har världens konstigaste förhållande till. Idag var det förhållandet såhär: Jag kom in, hörde den sorgligt dåliga musiken de envisas med att spela där och såg bara hur alla
plagg runt omkring mig lyste "det-här-plagget-har-alla-överallt". De har mycket fint ibland, men idag hade jag och Gina en mindre dispyt. Om hennes popularitet. Typ.

Nej, jag skall nog inte skriva mer nu. Vi hörs imorgon. Var så säker på den saken.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Jo ja,omval kan man göra men tänk om jag ändrar till estetiska ch så ångrar jag mig sedan efter onmvalet? Ack så jobbigt:( Jag har också ett weirdo förhållande till gina tricot,sorgligt.

Postat av: Ellis

Jo ja,omval kan man göra men tänk om jag ändrar till estetiska ch så ångrar jag mig sedan efter onmvalet? Ack så jobbigt:( Jag har också ett weirdo förhållande till gina tricot,sorgligt.

2007-03-10 @ 10:02:34
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Jennie

klänningen har jag köpt på veromoda :)

2007-03-10 @ 10:37:46
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Bredemolly

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-03-31 @ 13:53:51
URL: http://bredemolly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback