Tummen ner och tummen upp

Pasta
Idag var alla nior nere vid Varberg och besökte
Värö bruk och Ringhals. Bussarna vi åkte med var hur varma som helst, det bullrade sönder inne på Värö Bruk och där luktade det också... mindre gott och var säkerligen uppåt 50 grader varmt. Ringhals var väl okej, och lite fräschare men det var mycket... jag säger tjõt, så fördjupar vi oss inte i det.

Vad jag ville komma till var att picknicken vi hade i Bua mellan våra vistelser på de olika ställena, gjorde hela dagen. Min pastasallad - mums! Pasta, sallad, fetaost, soltorkade tomater, ruccola och kyckling. Och lite paprika + en skvätt olivolja. Mumsfillibaba! Jag har svårt att tänka mig att det kan bli godare. Kom hem för ca en halvtimme sedan, och nu skall jag bara ta det lungt. Imorgon är man ju ledig!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag bor ju i Varberg (: Det är en härlig stad, vid havet.

2007-06-05 @ 18:22:08
Postat av: Angel

Åh så gott =)

Postat av: sofia

Jag brukar göra ungefär likadan pastasallad, men med pesto i också :)

2007-06-06 @ 00:16:30
URL: http://sofiaw.wordpress.com/
Postat av: Joppe

Se Värö Bruk sparat för eftervärlden i lego-format.

2007-06-08 @ 13:29:03
URL: http://joppelito.blogg.se/legobruk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback