SkinnyJo

Ett märke jag aldrig tidigare hört talas om är SkinnyJo. Och jag älskar att "hitta" nya märken. Speciellt märken vars plagg man blir alldeles glad och imponerad av. SkinnyJo är ett sånt märke. Bara titta på plaggen ovan! Den coola fickan på Summerdress Hot Like Hell, och så cool ryggen är! Min favorit är nog ändå  Street Hoodie Like Lovely som bara ser sådär riktigt tuff och bekväm ut. Precis så som ett plagg skall kännas.
Och jag kan ju inte undgå att tycka att de där coola "basketlinnena" hade suttit som en smäck nu i sommar.

En bra start på dagen är alltid lite snygga kläder. Jodå.

Kommentarer
Postat av: Sassa

kolla kläder :)

Postat av: SkinnyJo

Nämen fan va goigt! trots att de var 2 år sen är jag rörd!

tack snälla du. du gav mig en ny kick.

checka skinnyjo.se



Puss på dig!

2009-07-31 @ 09:49:00
URL: http://www.skinnyjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback