Här har vi något alldeles extra...

Här är den! Nya bikinin! Ankaret på nedre delen sitter lite påt höften. Men det ser  likadant ut som det jag har i närbild ovan. Och som det gör på överdelen (med andra ord). Visst är den snygg? Jag tycker det. Mycket mer mest. Ah, vad härligt det är med nya bikinisar.

Pappa kom vandrande i en gammal Levis- jeansskjorta. Jag var snabb på att be om att få den. Jag fick. Nu är bara frågan hur jag skall bära upp den. Den är ju trots allt i herrstorlek. Inte en liten herrstorlek, heller. Tycker inte jag. Men den är lite ljusare än andra = lite somrigare än andra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kan man köpa bikinin?

2007-06-02 @ 22:51:35
Postat av: Jossan

Oh, jag vill också ha en jeansskorta! Eller en stor skjorta över huvudtaget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback