Det är över nu

Precis hemkommen från niornas supé. Med fyra ord; italiensk buffé, halvbra (haha) lärarsång, finkläder och skål! Var faktiskt ganska kul (till en början) i alla fall (: Och alla hade fina kläder... Man blir ju inte annat än glad! Nu blir det nog inte så mycket mer bloggning för mig den sista dagen jag har kvar i grundskolan. Och det är avslutningen, som drar igång någon gång vid 10-tiden imorgon bitti. Sedan blir det fullt upp hela dagen och kvällen imorgon. Det är över nu. En tår eller två lär ju smita ut ur ögonvrån. Aldrig mera 9b. Jag måste säga att det känns konstigast.


Kommentarer
Postat av: Keers

Jag kommer ihåg när jag slutade nian, det kändes jättekonstigt!

Postat av: Samlilly

Great site, keep up the great work

2009-03-20 @ 09:08:29
URL: http://samlilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback