2 bröllop och en begravning (2 kärlekar och en död fot, med andra ord)

wesc

Tillbaka i Partille. Det är 25 celsiusar ute. Plus- celsiusar. Jag älskar den här årstiden. Ja, för sjutton - det här är bäst. Och sidenshortsen på bilden ovan, de kommer ifrån wesc. Supersnygga, fräschast i sommar (matcha med en twister-glass) och färgen är så fruktansvärt het. Lovely.


Något mindre bra är flisan jag fått i foten, som vägrar komma ut. Me don't like.

Uppdaterad: ... Och jag förstår fortfarande inte hur "lukta-sig-under-armen"-posen kan få lov att förekomma på samma bild som ett sådana här par supersnygga shorts. (Nej, jag fattar inte hur just den posen kan få lov att förekomma at all.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback