Vad handlar den egentligen om?

Mimmi mailar:

Hej hej!
...
Boken som du köpte,
Tre Svarta Kjolar. Kan du inte berätta lite vad den handlar om? Är den värd priset? Är det mycket bilder? Berätta! :D

// Mimmi

98761-1196

Svar: First of all - jag är så ledsen att jag inte svarar på alla kommentarer och uppdaterar så sällan nu för tiden. När jag väl får tiden att sitta vid datorn är det bara "skriva inlägg" som dunkar i mitt huvud, så att svara på alla kommentarer hinns liksom inte riktigt.

I alla fall. Boken är som en levnadsguide för alla tjejer där ute. I alla åldrar. Du får råd om mode, skönhet, hur att hålla ordning på pengarna (oh, så nödvändigt!) och hur du rensar avloppet. Allt liksom. Och mer därtill.
Vid första anblicken ser den rent tråkig ut (på insidan då). Ni vet: Tre färger, grymt mycket text i världens tråkigaste teckensnitt och inte de finaste av papper (okej, sånt kanske inte alla tänker på - men en boklus som jag gör det i alla fall...). När man väl börjar läsa är det en helt annan visa. Den fångar intresset, och är en typisk sådan där bok som man tar fram och läser lite då och då. En mysig bok (:

Negativt kan väl då vara att modet inte känns så där väldigt uppdaterat, och ganska tantigt bitvis, men det finns så mycket annat som gör den där boken värd pengarna ändå. 

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Anna

verkar bra :) men vart har du köpt den???

2007-07-16 @ 00:41:13
Postat av: amelie

har inte läst den, men den ser väldigt bra ut!

Postat av: Beth

Anna: Jag köpte den i en butik i Grebbestad som helt enkelt heter "Bokrea". Rea hela tiden liksom (:
Amelie: Det är den också!

2007-07-16 @ 10:24:19
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback