En magisk söndagskväll (?)

98761-1198
Jag må vara lite konstig, men jag saknar faktiskt bloggandet. Bloggandet som det senaste istället har fått bytas ut mot besök av vän, shoppingdagar och utflykter samt jobb-jobb-jobb. I alla fall så har vän nu åkt hem, och vädret är inte det bästa, så de timmar jag inte jobbar ligger bloggen högt upp på prioriteringslistan. Jag lovar er.

By the way så är årets biohändelse nu bokad för min del. Söndag kväll bär det av till Grebbestad för att kolla in Harry Potter och Fenixorden. Obeskrivbart hur mycket jag längtar. Jag är enormt förtrollad (Wirgardium Leviosa!) av allt vad Harry Potter innebär. Och visst är
Emma Watson cool? Henne hoppas jag på att få se mycket av efter HP- filmerna. Köpte TeenVouge igår, och tja... jo, de är faktiskt ganska coola allihop. Intervjun med. Jag rekomenderar er att läsa den. Jag kan skriva om dem hela dagen, men jag sätter nog en punkt ungefär här.

Kommentarer
Postat av: Ellis

AHH Harry pötter! Vill se men jag är pank, fuck, titta lite åt mig right?

Postat av: Anna

åh, ska också se den på söndag kväll , ska bli jättekul!

2007-07-13 @ 11:43:40
URL: http://littlemissfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback