Vårens Under

Vårens UnderDet är ju inte direkt någon hemlighet att jag även älskar att shoppa underkläder och badkläder.

Även på bh och trosor tycker jag att du skall satsa på pasteller i vår. Jag föll direkt för denna BH och dessa trosor från
H&M.
Egentligen gillar jag inte denna modellen på trosa, men äsch - den är ju jättesöt - då måste man nästan köpa.

BH:n kostar dig i alla fall endast 98 kronor, medan ett tros-set som detta (innehållande 5 par trosor) går loss på 79 kronor och 50 öre.

Kommentarer
Postat av: julia

Shut up, har du gjort det där kollaget? Gryyyyyymt :D Snyggaste jag sett på länge :)

Postat av: Aeonlux

Very useful information. Thank you!

2009-12-07 @ 08:28:11
URL: http://aeonlux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback