NEJ TACK

Ursäka mig för följande ordval, men nu får det fanimej vara nog. JAG VILL INTE HA NÅGOT JÄVLA SPAM I BLAND MINA KOMMENTARER. Jag syftar på dessa filurer som hela tiden utger sig för att heta konstiga namn, oftast på engelska och som skickar kommentarer fyllda med länkar. JAG ÄR INTE INTRESSERAD, JAG HAR INTE KOLLAT LÄNKARNA, KOMMER INTE KOLLA LÄNKARNA - SÅ MÄNNISKOR SOM SPAMMAR KAN BARA SLUTA.

Förlåt för mitt tillfälliga utbrott till alla som det inte berör. Den som skall känna sig berörd, gör nog det. För tydligare än såhär kan det nog inte bli. Eller man kanske skall ta det på engelska också.
Fast jag vet inte hur man säger spamma på engelska ännu, så det får vänta. Men händer detta igen...
Jag började med att be lungt och stilla, en annan gång var jag lite smått sur och nu är jag verkligen pissed of. Det räcker nu.

Nu skall jag duscha, och det skall inte vara ett spam bland kommentarerna när jag kommer tillbaka. Gah.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, sånt är SÅ IRRITERANDE! :O MEn jag tror att det är robotar som skickar ut de :S

Postat av: Asbjornselina

Hello, any body here???

2010-06-22 @ 14:06:26
URL: http://asbjornselina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback