Ljusa jeans

Jag sitter här och funderar på hur mycket längre tid det egentligen tar att gå till skolan nu när det är snö ute. Jag gick ju igår också, och då tog det väl.... nej, jag vet inte. Vi har nämligen idrott innan den ovanligt långa lunchrasten, så kanske hinner jag gå hem och duscha. Eh, vi får se.

Idag har jag på mig grå tröja med
dödskallar, grå kofta och ljusa jeans. Jag kände inte för ljusa jeans alls idag, men det blev mitt enda alternativ. Åh, det känns inte alls som om det kommer bli en bra dag idag. Jag måste plugga mycket, är skittrött, och mitt rum behöver verkligen en uppstädning (?). Och så har jag ljusa jeans på mig. Suck.

Nej, jag skall inte terrorisera er med mitt (i alla fall idag) dåliga morgon- humör. Vart skall jag ta vägen? Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback