En tunika för Beth

98761-430Den här tunikan från Topshop är verkligen jättesöt. Måste ta mig dit och köpa den någon dag, känns det som nu. Det är bara det att jag inte vill göra slut på alla pengar de första två veckorna nu igen.. Men hallå? Den är ju precis vad jag letat efter hur länge som helst känns det som. Och precis i min stil dessutom. Jo, jag måste ha den.

Fast jag undar bara... Eftersom hemsidan är engelsk, och priserna är "engelska" så undrar jag om plaggen som är på hemsidan verkligen finns i sverige? Någon som vet?
Den kostar ju bara £22 (vilket är ungefär detsamma som 300 svenska kronor), så... om någon vet i alla fall, så vore det jättesnällt om ni kunde svara.

För visst är den helt underbar?

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Du är utmanad!

http://honeydews.blogg.se/060107170617_utmaning_favoritsminket.html

Postat av: Anonym

Om den finns/kommer till Sverige kommer den definitivt kosta mer än 300. När plagg från utländska affärer importeras till Sverige brukar priset höjas pretty much. Skulle tippa på att den -om den finns i Sverige- kostar runt 450, kanske mer.

2007-01-06 @ 19:52:58
Postat av: Beth

Re Anonym; Jo, det kan jag nästan tänka mig (: Men jag tycker nästan den är värd det..

2007-01-06 @ 19:59:09
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback