3 snygga skofynd under 300 - i butik nära dig

98761-427
Jag var egentligen ute efter att plocka ihop en dagens dröm, men fastnade vid skorna.

De gyllene skorna från Din Sko kostar bara 280, och är perfekta nu och ända till våren är slut. Eftersom vintern har bestämt sig för att inte komma i år alltså. Och jag säger inte nej till ett par sådana här i min garderob. Ursnygga verkligen.
De här röda pumpsen såg jag när jag var på allum igår. Kostade tidigare 180 kronor, men nu kan du fynda dem för bara 100-lappen hos Din Sko. Sjukt billiga, och skor av den typ man aldrig kan få för många av ("skor" helt enkelt).
Dessa kilklackar från Skopunkten har jag bloggat om tidigare, men jag kan inte släppa dem. Ser både bekväma ut, samtidigt som de passar till typ allt och är jättesnygga. Bara 299 behöver du lägga ut för att dessa skall bli dina.

Det nästan bästa av allt är ju att Din Sko och Skopunkten inte är de mest sällsynta av butiker, utan finns ofta ganska nära vem som helst. Hurra och skål, för det.

Kommentarer
Postat av: DTV

Vågar du anta utmaningen? ;)

Postat av: Ida

Kilklackarna var ju jättesnygga :)

2007-01-06 @ 16:32:14
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Bilalmiriam

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-07-07 @ 09:54:27
URL: http://bilalmiriam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback