3 skor som gjorda för Beth

3 skor som gjorda för Beth
De här tre skorna ovan är tre skor som är i min smak såsom handen i handsken. De första gyllene skorna har jag bloggat om jag vet inte hur många gånger, men de är helt enkelt perfekta i sin högsta benämning. 280 pix för dessa hos din sko.
I mitten ser du ett par skor med kilklack, och vad tycker Beth om dessa? - Underbara! Jag tror att dessa kan vara sådana som är lite svåra att vänja ögat vid, men sedan älskar man eller så hatar man dom. Jag älskar dem. De kostar bara 380, också dessa från din sko.
De sista kostar 249 kronor och du hittar dem hos skopunkten. Kilklack i trä är också någonting som går hem hos mig, och detaljen på tån är cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback