2 underbara klänningar

Charlotte RonsonMarc by Marc Jacobs

Jag måste lägga ut de här två klänningarna innan One Tree Hill
(som för övrigt redan har börjat, aaah).
Den gröna klänningen hade varit perfekt nu i sommar, och jag älskar den gråa med fickorna (som hade vart bättre nu i vår)! Verkligen vill ha- begär.

Nej, nu skall jag kolla One Tree Hill (och därefter - äntligen - ELLEgalan)

Uppdaterat: Oj, glömde helt av..! Jag hittade klänningarna hos
Shopbop, och vill du veta vilket märke bilderna kommer ifrån så "rör" du bara musen över bilderna.

Kommentarer
Postat av: Moa

Den gröna klänningen var jättefin :)

Postat av: Johanna

mycket sött!

2007-01-29 @ 20:54:29
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback