Melodifestivalen 2007 del 1

Melodifestivalen 2007 del 1
Det var roligare med melodifestivalen när man var liten. Då tyckte man musiken där var jättekul, har man tur nu kanske man hittar en eller två låtar som är okej under hela kalaset. Det finns så otroligt mycket skit i melodifestivalen, synd.

Ikväll har jag inget speciellt för mig, så det blir till att kolla på det ändå. Kanske kommer den där låten som skall vara bra ikväll? Jag tvivlar. Eller nästan inte ens det. Elin Lanto skall sjunga om pengar, Tommy Nilsson skall berätta att han tror på människan (jaha?) och Uno och Irma skall säga godmorgon vid 21- tiden ikväll. Och jag vill inte ens tänka på att Anna Book skall yla. Nej, ikväll är nog inte den bästa av deltävlingarna. Men jag skall kolla ändå. När jag var liten var det här ju ändå det bästa på året (bortsett från födelsedagen, julafton och sommaren).

Jag tippar på att Anna Book och Tommy Nilsson går till final, och Anders Lundstedt och Uno och Irma går till andra chansen. Vad tippar du?

Usch, det här inlägget lät deppigt (; Inte min mening...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså? Ja du..du skulle ju kunna få en utskrift på blankt papper... =)

Postat av: Sandra

Anna Book var inte ens bra .. jag tror folk sympatiröstar på henne.

2007-02-04 @ 07:25:24
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Linn

Håller med dig, Melodifestivalen börjar kännas så uttjatad...

2007-02-04 @ 12:25:58
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback