Rutigt och stjärnigt.

98761-1512
RUTIGA SKJORTAN. Det är inte första gången man ser någon av systrarna Olsen i en rutig skjorta, men det är fortfarande förjäkla fint. Sommar, vinter, vårt och höst - när som helst är den mer än okej. Varför köpte jag ingen när jag hade rutiga febern i sensomras? Obegripligt.

FRISYREN OCH KYLIE, KYLIE. Nej, jag skulle aldrig (okej, inte på många år framöver i alla fall) klippa av mitt långa hår - men det finns så många andra som passar i pagen. Bäst passar kanske Kylie? Och Kylie förresten, finns det någon som kan bära upp en klänning med stjärnor som snarare skulle kunna liknas vid ett nattlinne såsom Kylie? Nej, hon är verkligen outstanding vad gäller att bära upp.

Kommentarer
Postat av: ille

snygg blogg du har :) kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss!

Postat av: stephie

nee, det e riktigt skönt ibland!

2007-12-09 @ 19:58:02
URL: http://stephiesmode.blogg.se
Postat av: Emy

Miss Olsen är så snygg i sin skjorta..

2007-12-10 @ 18:54:19
URL: http://emscatwalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback