Dagens drog?

98761-1271

Dagens låt:
Jenny Don't Be Hasty - Paolo Nutini; helt jäkla underbar.
Lyssna på den!
Dagens frisyr: Utsläppt, trassligt :P Jag kan inte konsten att ha hår som ser riktigt genomborstat och fint ut:P
Dagens smink: Mascara. Och okej, lite kajal till det.
Dagens klädsel: Svart indiska- klänning, wisby- ringen, snyggig brosch och framors gamla armband. Skall försöka posta en bild senare!
Dagens planer: Bio, förhoppningsvis. Ciao Bella!?
Dagens vill ha: Vita over-knees, anyone? Jag måste verkligen få tag i ett par snarast.
Dagens drog: Min nya snygging. Skickar ett inlägg senare, det är ett löfte!
Dagens tråkigaste: Jag har upptäckt, till min förfäran, att mina ben har blivit ännu blekare. Hur?
Dagens finaste: Dagens uppvaknande. Regndroppar som smattrar mot rutan är bra mysigt ibland.
Dagens köp: Ingenting, än sålänge. Skall försöka haffa nagellacks- borttagning, dock :P
Dagens mat: Tacos! Halleluja, finally back to normal!
Dagens mående: Inte illa alls.

Kommentarer
Postat av: Trondsina

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback