Supé!

(:
Halva bloggvärlden är just nu i full färd med att tipsa om studentklänningar och student- skor, men sedan finns det ju också vi som inte ens har börjat gymnasiet ännu. Så medan somliga firar att gymnasiet är slut, firar också säkerligen många att de efter sommaren skall få börja där - och nu få sluta grundskolan. Jag vet inte hur det är med andra skolor, men på vår skola ordnas det en supé för alla nior som skall sluta varje år. Jag satte ihop ett kollage på vad man skulle kunna tänkas ha på sig.

Klänning från Developement: Härlig blå färg, superbra för lite speciellare tillfällen under sommaren. Lös och fladdrig - ät så mycket du orkar!

Skor från Wedins: Okej, okej; - nej, det är inte jättehögtidliga pumps, och - ja, jag har haft med dessa på bloggen förr. Men först och främst så skulle jag själv aldrig ta på mig något jättestramt och så uträknat som ett par typ... vita pumps, vid ett sådant här tillfället. Och de kanske inte matchar klänningen perfa, men man skall ha kul med kläder och accessoarer, och det har jag här! Och att skorna har vart med på bloggen förr är ju helt enkelt för att de är så dundersnygga.

Väska från Bianco: Haha, jag går mot strömmen igen. När man tänker på ett sånt här tillfälle är det nog en del som tänker "kuvertväska, kuvertväska". Men det gillar varken jag eller mina saker heller. Stort och synligt skall det vara. Och så får alla mina saker plats med.

Halsband från Mikey/Asos: Är det bara jag som inbillar mig att fjärillen är lite coolare, lite sötare, lite snyggare i vår?

Nagellack från Essie: Nyansen heter Caliente, och den missmatchar så fruktansvärt coolt till klänningens färg. Måste.

Läppglans från Pop Beauty: Bleka läppar, så du kan äta hur mycket som helst utan att bli flammig av rosa läppstift i en blanding med typ... köttfärssås-färgrester - och sedan är det lite anonymt sådär. Vilket är galet kul, på något sätt.

Usch, jag skäms för att jag sitter inne. Här är årets hittills varmaste dag och jag sitter här!
Well, inte länge till.

Kommentarer
Postat av: L

klänningen var verkligen jättesöt :)

Postat av: sanna

ursnygg klänning!

2007-04-26 @ 21:48:29
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: linnea

snyggt kollage!

2007-04-26 @ 22:03:13
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: jowsefin

nice

2007-04-27 @ 15:38:08
URL: http://jowsefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback