Imorgon

(:Jag kan inte hålla mig längre. Någonting måste jag skriva om det. Och eftersom jag ändå kommer skriva om det imorgon så gör det ju inget om jag skriver om det lite nu. Eller jag gör såhär: ni får gissa. Det blir som en sorts överraskning då. Eller något.

Haha, ja - det handlar om bloggen och mig i alla fall. Någonting jag.. gjorde förra veckan. Oh gud, jag är inte bra på att hålla saker hemliga. En till ledtråd: ... (det har inget med bilden att göra, ville bara ha lite färg till inlägget) Lokalt. Eller vad skall jag säga? Jag är så dålig på det här så jag avslutar nu (;

By the way; det var en av de dummaste idéerna jag kommit med, det här med att blogga samtidigt som jag pluggar. Men jag är snart färdig, så då blir det riktig bloggning. Over and out.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback