Icke ätbart påskägg.

I mitt p?sk?gg
Imorgon är det skärtorsdag och överallt ser man hur folk köper påskägg. Såg ett mycket stort påskägg på Åhléns förra veckan, det hade jag inte haft något emot att få. Och okej, kollaget ljuger lite, för det är klart jag vill ha godis också. Jag kom då på den finfina idén att man kan fylla ut tomrummet som blir mellan allt jag har önskat mig, men godisar. Sådana där goda godisägg som bara finns på påsk, allra helst.

Jag vill ha...
♥ Marie Antoinette på DVD. 
Om exakt en vecka släpps den på DVD, men jag vill allra helst ha den nu. Och kolla på påskhelgen ut.

♥ Mina Hemligheter av Sophie Kinsella. Chicklitt är bäst på sommaren och våren. Det bara är så. Och därför, vill jag ha denna bok snarast.

♥ Sött anteckningsblock från Fred Flare. Åh, det är så synd. Fred Flares frakt ligger på ca. 200 kronor, och det är jag inte riktigt villig att lägga till för att få ett (världens sötaste) anteckningsblock som egentligen bara kostar under hundralappen. Men åh, det gör ont.

Första numret av Modette. Hade inte suttit fel att få det redan nu. Som vi alla har väntat! Om en vecka och en dag... ÄNTLIGEN!

♥ Väska från Friis & Co. Jag hittade världens underbaraste väska igår. I alla fall vårens underbaraste väska. En överaxelnväska i typ oakfärgat... var det skinn? Det la jag inte ens märke till. Jag var bara helt förtrollad av dess skönhet. Den kostar 700:-, men en dag hoppas jag att den blir min. Hittade tyvärr ingen bild till er men tänk på den mest underbara väska du vet, och multiplicera med åtminstone 100 - där är den.

Kommentarer
Postat av: Tommymariann

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback