"Hello, i think that this book is weird. Over and out."

98761-921


Gud vad min dator vill krångla idag. Det tog nästan en kvart att bara fixa den lilla bilden här intill, och den är jätteseg vad gäller msn också. Dum kompis, idag då.

I alla fall har jag hunnit måla naglarna nu på morgonen. De blev lite mörkare neonrosa. Jag gillar det bättre så, för tillfället. Men mest av allt vill jag måla Fransk Manikyr. Min är slut, och pengarna med - så det får väl vänta. Jag brukar måla mina naglar själv i fransk manikyr, men fastän jag har ganska långa, snabbt växande och starka naglar så hade jag faktiskt tänkt gå och få mina naglar fixade nu inför sommaren. Om några veckor. Lite vardagslyx, liksom.

Skolan börjar om en halvtimme så snart skall jag väl dra mig. Skall på videokonferans (med New York- elever) och diskutera boken
"stargirl" i eftermiddag, så vi får se hur mycket bloggning jag hinner. Nu måste jag dra, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! =D

aaaah jag måste verkligen göra lite manikyr på mina naglar, dom ser ut som skit just nu =S

Postat av: Sweet Sabine *

Åh jag älskar fransk manikyr :) Det är jätte bra och det blir skit fint

2007-04-16 @ 18:42:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback