Förrutom

Skjortan

Okej, okej. Jag vet att det har blivit väldigt mycket Lindsay på sista tiden, men den människan blir bara bättre och bättre. Jag tror jag började gilla henne mer igen efter någon intervju någon gång - gillar attityden. Men det är inte det enda jag gillar. Oh no. Förrutom håret har tjejen en helt sjukt snygg stil, nästan i klass men Nicole Richie. (Hur många tappade andan nu?)


I alla fall, förrutom håret (igen) på bilden så drar Lindsay på sig flanellskjortan. Så snyggt så jag nästan svimmar av (och låt mig då säga att jag aldrig har svimmat en enda gång i hela mitt liv).
Jag tror MK eller Ash hade på sig flanellskjorta för ett tag sedan också, men det var inte så mycket mer med det. Förrutom att det är grymt snyggt då.


Och nu har jag bestämt mig. Höstens första måste för min del blir en flanellskjorta. Eller två.





Kommentarer
Postat av: someone

om det vore så lätt att sluta.. ibland tvivlar jag på om det verkligen är det här jag vill, men när jag inte äter och när jag motionerar, det är då jag mår som bäst! Det är då jag känner mig levande. Det är detta jag tycker om. (: (tillsvidare i alla fall)

Postat av: ellen

men du.. lejonet och björnen äger ju:D Åt alltid sån glass (när jag fick.. :/ ) när jag var liten. men dom finns inte här.

2007-04-26 @ 13:55:36
URL: http://blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback