Favoriter och sånt

Det är inte lätt för Sveriges (världens?) största tidningsberoende tjej att läsa att andra fått hem första numret av Modette redan. Jag smäller av. Jag måste bara ha den så fort som möjligt. Jag måste.

I alla fall, för att flytta tankarna en aning ifrån detta beroende så tänkte jag skriva ner ett par av de länkar jag har under "favoriter". Jag skriver självklart inte ner alla, men en liten blanding så får vi se om det kommer fler inlägg i samma anda senare! (:

Betraktelser av samtiden (Blogg)
En himla blanding av det bästa, det snyggaste och det coolaste. En helt otrolig inspirationskälla!

Fashion, Fame and Everything Between (Blogg)
En uppdaterad blogg om precis vad den heter, enkelt översatt: Mode, kändisskap och allt där emellan. En klar favorit (med snyggaste kollagen).

Amanda (Blogg)
Jag menar vad jag säger - det finns ingen (som jag vet om i alla fall) som gör sådana second hand- fynd som Amanda.

Celeb World (paparazzi)
Kolla in de senaste paparazzi- bilderna samtidigt som du lyssnar på alltid lika cool musik. Inte vad man lyssnar på normalt kanske, men den är då inte dålig. Rolig musik, som jag säger.

Ditt horoskop (Horoskop)
Jag tror inte på allt som skrivs i horoskop, men det är roligt att läsa och det är ju extra skoj om någonting faktiskt råkar stämma. Här kan man få sitt personliga horoskop (efter klockslag du är född och allt!)

Nej, jag tror faktiskt att jag får göra detta till en mindre följetong. Jag återkommer med fler favoriter i kategorin Blandat. Chao!

Kommentarer
Postat av: Ellen

kul med länkar :)

Postat av: Sweet Sabine *

Jag älskar horoskop ;D

2007-04-10 @ 17:52:25
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Erlingaurora

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-07-28 @ 08:23:56
URL: http://erlingaurora.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback