Den magiska jeansskjortan

Gina TricotJag fick syn på jeansskjortan här till höger idag. Finns hos Gina Tricot, och som bilden visar - för bara 199 kronor. Så, självklart går jag och provar den, och jag tycker att den sitter perfekt. Men jag får beslutsångest, och provar igen. Jag skulle aldrig provat igen. Jag tyckte bara den satt fel, andra gången. Jag köpte den aldrig.

Åh, så mitt budskap till folket idag är ; prova aldrig ett plagg du tycker sitter jättebra första gången, en andra gång. Det suger.



Kommentarer
Postat av: Anna

synd att den inte satt bra andra gången :/

Postat av: jen

Den där ser minnsan riktigt snygg ut. Frågan är om jag ska köpa den - utan att prova. ;)

2007-04-03 @ 11:56:57
URL: http://jojsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback