vill ha: LG U300

98761-53Jag håller mitt löfte :)

Kollade precis på "The Truth ABout Love".
Är det bara jag eller påminner den starkt om svensk "hundtricket"?
I alla fall så tycker jag då att Hundtricket är många gånger bättre.
Men TTSL var helt ok :)


ÅÅÅÅÅH.
Du fattar inte hur mycket jag längtar efter min mobil jag skall få snart.
Det e skit att mitt abonnemang inte gått ut ännu bara,
men ousch, vad jag kommer gilla att ha den mobilen i fickan när
jag väl ha fått den :)
Inte bara en mobil utan en accessoar också,
och messenger.... o allt :)

Tänkte skriva lite om mode imorgon eller ikväll om jag får tid.
Har tyvärr haft fullt upp nu ett tag,
men glöm inte att jag inte glömmer er!

Jag är tjejen som alltid kommer tillbaka.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback