Ousch

Ängligen hemma,
igen.

Hade idrott sista lektionen,
och aj! Jag har superont i min rygg nu.

Jobbar lite på ett par annonser för tidningen,
och min blogg.
Inte för att jag gör värsta stora grejen av det jag har startat upp,
men herregud, det är ju asball. So let me :D

Måste be alla att inte missa premiären av förkväll idag,
klockan 17.45 på tv3.
Tycker i alla fall jag skall bli spännande. Sedan kan det ju både flippa eller floppa.
Såhär står det om förkväll på
Tv-idag:
17.45 Programstart: Förkväll
17.45-17.55
Svenskt aktualitets- och underhållningsprogram från 2006. Med gäster som diskuterar aktuella ämnen, skvaller och mycket annat. Varje dag har ett eget tema. Dessutom redovisas dagens Kenodragning i programmet. Programledare är Carina Berg, Carolina Gynning, Mari Jungstedt och Kayo Shekoni.Dagens tema är hälsa, mode och skönhet.




Oj. Nu såg jag också en grej; Hur skall dom hinna med allt detta på 10 minuter ?
:s aknske inte blir så bra ändå? crap!


Kommentarer
Postat av: Evaloune

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback