Lista igen

Man blir lite smått beroende av att fylla i lisot efter ett tag,
men nu har jag inte fyllt i en på läänge-
och det är ju så kul.
Den här har jag hittat på
Bohemicas blogg.

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!
Mascara, just nu Lancôme L'extreme. Klarar mig (såklart) heller inte utan Herbal Essences Shampoo och Balsam.

2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?
Fler klänningar, och skor är omöjligt att undvika ett antal köp av.


3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.

 Du kommer (hoppas jag, för oss allas eget bästa) aldrig att få se mig i extremt utsvängda bootcut jeans.

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?
Gillar inte sånt här. Det tolkas tyvärr så fel av så många människor om man säger något man gillar med sig själv. Skitdåligt, jag håller med. Alla skall kunna vara nöjda med sig själva utan att säga det motsatta till andra. Så jag säger att jag gillar mitt hår. Det är tjockt, lite lockigt, har volym och aa.. ( då säger jag inte att jag gillar min hårfärg ;) eller- mina- hårfärger ).


5. Sveriges bäst klädda enligt dig.

Svåååårt. En manlig skulle vara Moneybrother enligt mig. En kvinnlig... Jag kan nog bli tjötig. Men den största stilikonen som just nu finns i Sverige enligt mig är våra "vad är modernt nu- vägledare" Sofi Fahrman och Ebba von Sydow.


6. Sveriges sämst klädda enligt dig.

Tanter-wannabe-unga & 12-15-wannabe-20

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!
Är inte jättemed på alla bloggare, men Lolita har riktigt bra koll. I alla fall om hennes stil är det som visas på hennes genomsnygga kollage!


8. Vilket är ditt drömjobb?

Moderedaktör, författare..... Skriv- & mode-inriktat


9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?

Jag skriver från mig själv, mina egna tankar, åsikter om saker och ting. Min högsta önskan ( är som jag sagt innan), att folk minns och lägger det som något positivt hos sig vad jag skrivit. Jag kan inte säga varför folk läser min blogg, det är olika från person till person antar jag - men jag hoppas att det är på grund av den anledningen i alla fall :)

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?
1Årstid: Sommar
2Skor: Röda lackskor, med kilklack från Din Sko.
3Kläder: Klänning, Divided.
4Parfym: Kenzo Amour
5Tidning: Veckorevyn
6Bok: Hm... det är många....
7Låt: I wish I was A punkrocker - Sandi Thom
8Frukt: Svenska Äpplen
9Skönhetsprodukt: Minilack från Mavala, billigt och snyggt.
10välj vad som helst: En resa till Rom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback