Ny design, Hurra!

Jihu, det funkade ju.
Det var verkligen på tiden,
kan man lugnt säga.

Den nya designen känns mer personlig,
och jag är helt supernöjd.
Det enda skulle väl vara den här grymt fula randiga tapeten som är runt om.
Hm, någon som vet hur jag bara skulle kunna få den helsvart?

uppdaterad;
Och så har jag ju bytt namn också...
Visst är jag fotfarande något av en shopaholic light,
men det finns ju så mycket mer också.
Därför heter den numera "Ett liv för Beth",
vilken gör den bredare och mer öppen för mig att skriva om What ever.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefint Beth! Hur fick du dit det snygga läppstiftet där uppe? Jag tycker det blev kanon! (Y) (:

Postat av: Oddsonja

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-09-11 @ 09:02:29
URL: http://oddsonja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback