Ett resultat. På gott eller ont?

Bloggsurfnings-resultat;

(Listan gå ut på vad man föredrar, och inte hur jag är. Hittade listan hos storbloggerskan
Mimmi.)

Blond eller Brunett: Hm...Vet inte. Varför finns inte rödhårigt med på denna lista BTW? 
Blåa eller bruna ögon: Jag har själv blå-grå men tycker det är sjukt fint med typ gröna - eller mörkbruna!
Vanilj eller Choklad: Vanilla or Chocolate: Vanilj med shoklad/kolasås och maränger.
Hund eller katt:Dogs or Cats: Gillar bägge lika mycket.
Christina eller Britney: Hm. Att ge mig sådana här frågor är omöjligt. Jag kan inte välja. .
Lipstift eller Läppglans: Vaseline, thanks.
Rock eller Rap: Rock of course.
Prep or Punk: Hm...
Rosa eller lila: Rosa.
Tv eller Data: Haha, TV. Eller?
CDs eller Radio: Mix Megapol Radio City Göteborg 107.3
Basket eller Fotboll: nUn?
Äpple eller Apelsin: Both. (Vad var det jag sa? Jag kan inte välja!)
Natt eller morgon: Natt
Kyckling eller kalkon: Äter kalkon typ max. 1 gång/ år. Så kycklig.
Berg och dalbana eller Vattenkarusell: Vattenkarusell som i flumride? Eller vad menas med vattenkarusell? Flumride är i alla fall det självklara valet.
Guld eller Silver: Just nu... Guld.
Nike eller Adidas: Usch. Gillar egentligen inget av dem. Skall det va så gillar jag nog PUMA mer.
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Utmana: Öh?
Harry Potter eller Lord of the Rings: Harry Potter, såklart. ( Nu skrattar mina vännor ;) )
Regn eller Snö: Regn.
Vinter eller Sommar: SOMMMMMMMAR!
Springa eller gå: Gå. (nu skrattar vännor igen...) 
Strand eller Berg: Jag är uppväxt på växtkusten, okej. Kan ni då gissa?
City eller Förort: City, i så fall.
Love eller Lust: Kärlek.
Stjärnor eller Måne: Stjärnor...
Skor eller Sandaler: Skor, såklart.
Bad eller dusch: Det beror helt och hållet på.
Syster eller Bror: Hm. Du frågar mig nu. Och just idag har jag inte haft något större tjaft med systrarna. Så det blir väl hermanas.
New York eller California: Jag vet faktiskt inte. Kalifornien verkar ju härligt, men NY är väl en plats alla borde besöka? Jag vill dit nu,typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback