En flipp och en flopp.

Flipp.
Kirsten har blivit en allt större favorit hos mig den senaste tiden,
och jag måste säga att denna bilden säger ju inte precis emot.
Riktigt vacker. Jag saknar ord.

ååååh, ge mig biljetter till Marie Antoinette - nu.
Kanske skulle kunna se den när den nya biografen öppnar här i Götet i höst...?

Flopp.
Det är inte ofta man hittar Jessica under rubriken flopp.
Men jag har inget val, det är inte snyggt detta - fröken Alba.
Gillar varken klänningen (en av få dåliga varianter av LBD:n),
eller örhängena.
Ärligt talat så börjar leopardfläckarna kännas lite väl fläckiga nu också(i alla fall i de naturliga färgerna),
och Jessica du passar inte i rött läppstift, gumman(det är det inte många som gör, så ta det inte personligt.
Det värsta av allt måste dock vara luggen.
- Hej, jag blev tio år äldre på ett klick.
- Fel, Jess - det är inget att skryta om. Gör inte om det bara.
Det enda som fungerar är den svarta färgen på naglarna. Men det är bara OK. Det passar egentligen bättre på lite mer ljushyade enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Berntalisha

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback