Bokslukerska eller bokmal. Same,Same - different name..

Böcker
· Gillar du att läsa böcker? Jajämen.
· Hur många böcker läser du per år? Inte en aning. Många,många,många... Hey, frågorna ställs till en bokmal här.
· Vad för sorts böcker läser du helst? Jag läser typ...det mesta. Fast om man vänder på frågan istället och frågar "Vad för sorts böcker läser du helst inte?" så skulle jag svarat att typ rymd- / manga- /fantasy-böcker inte går hem jättemycket hos mig.
· Favoritförfattare? Bland annat
Camilla Läckberg, Sophie Kinselle och Danielle Steel.
· Bästa boken du läst? Förlåt om jag är tjôtig, men du måste läsa En gång i livet av Danielle Steel. Den har allt.

Lista från Tjejsnack.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Nej då, ska inte spöka ut henne! Ska bara införskaffa det allra nödvändigaste! Halsband är ett måste.

Postat av: Honeydew

Svara på dagens fråga! :)

http://kirch.blogg.se/171006042652_dagens_frga.html

2006-10-17 @ 06:49:39
URL: http://kirch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback