:/ ?

Well, så här är det.
Jag var nere på Allum precis ( allum - vårat köpcentrum här i partille )...
Behövde en belöning efter att  ha jobbat stenhårt med tidning OCH skolarbete de senaste veckorna....
Jag stog lääääänge ( jag menar LÄNGE) och valde mellan en jättesnyggt skuren klänning, lite oversizad, men den var genomskinglig och hade ett konstigt mönster / eller skulle jag köpa Ebbas Stil?

Det blev Ebbas stil, shit. Gjorde jag rätt val?
Tycker ni?
Jag har drabbats av dåligt samvete efter en
"hur många dagar sedan var det du fick månadspengen?"-dialog med pappa igen.
Men AI. Den är ju bra, ju - och dessutom skall jag ( my godh kommer inte klara detta ) leva i shopping-cleibat i resten av månaden.

Sedan är det ju dags för det roligaste -
JULKLAPPSINHANDLING :D

I alla fall?
Rätt/fel val?


Kommentarer
Postat av: Coco

Rätt val :)

2006-10-02 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback