Ipren? Ipren!

Kort sammanfattning:

  • Jag vaknade 5.30
  • Åkte till tandläkaren 7.00
  • GIck in i tandläkarrummet ca. 7.30
  • ..kommer ut ur tanläkarrummet med åtta ljusblå ringar i käften (och tycker äh, det här känns väl inte så farligt. varför nämnde hon ~tandläkaren~  ipren?)
  • 8.30 sitter jag och pappa hos syo-konsulenten och jag själv tycker inte att jag fick reda på sådär jättemycket.
  • ..efter denna startar värken i tänderna...
  • ..på lunchen kan jag inte äta i bamba för att det är så ömt och värker..
  • ..och därefter blir bara värken mer och mer förjävlig.

Jo, jag fattar nu varför hon nämne ipren.

uppdat.
Ni som läste detta inlägg innan vet att det var stavat helt åt skogen.
Själklart stavas Ipren just så, och inte Ipreen. Det ser ju konstigt ut.
Nu är tdet tillrättat i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fyfan gör det så ont åh ha tandställning :/ ??

Postat av: Anonym

hey girl, de stavas Ipren.

2006-11-10 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback