Lista

Det var längesedan jag fyllde i en lista så nu är det väl på tiden?
Har redan glömt vart jag hittade denna...

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta Jeans, rosa
tröja, hjärt-halsband och svarta naglar. Skor har jag inte bestämt ännu.
Vad använder du just nu för skor: Just nu har jag inte på mig några skor. Barfota.
Favoritfärg på kläder: Svart är automatiskt det jag har mest av, eftersom det passar till allt. Annars är rött och rosa favorit-färger.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag?
Du pratade med: På msn... Sofie. I verkligheten... Någon av systrarna?
Du gick på bio med: Oj, min familj tror jag.
Du gick på stan med: Mig själv.
Skällde på dig: Någon av systrarna antar jag.

Senaste
Låt du hörde:
Invisible - Laleh
Film du såg: Ehjm. Död mans kista.
Mat du åt: frukosten, typ skinkmacka.
Kram: Vet ej.
Puss: Vet ej.
Fest: Oh herre gud. Längesedan bara.
Känslan: Trötthet (haha, jag i ett nötskal)
Ilska: Jag vet inte, jag är inte så argsint :b det kan väl vara då jag är arg på mig själv i så fall (;
Resa: När jag var på IoW i somras. (Språkresa)
Glädje: Jag är glad nu.
Dröm: ... tänker jag inte berätta om här ...
Boken du läste: Harry Potter.
Personen du träffade: Familjen
Personen du pratade i telefon med: Mamma, förrut.
Personen du fick sms av: Ehrm. Det vet jag inte.
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag har nog aldrig ätit en 7-eleven korv.
Gången du var utomhus: Idag, när jag var på stan. Och allra sist när jag gick från busshållplatsen hem...
Gången du sov: Helsov? Jag vaknade väl vid 10 imorse, så innan det.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
En hamburgare på McDonalds

Om dig

Namn: Beth (Elisabeth)
Ålder: 15
Smeknamn: Ah, Beth då. Med mera. (Namn jag inte tänker avslöja).
Syskon: två
Sysselsättning: Går (tyvärr?) i skolan.
Bra egenskaper: Håller för det mesta humöret uppe (förrutom när jag är för mig själv, då kan jag sura. Men då är det ju ingen annan än jag själv som har ont av det... (; )... Ja, vad kan man säga mer?
Dåliga egenskaper: Tjötet kan väl vara på gott och ont? Liksom mina åsikter som flyger hit och dit.
Linje/klass: 9B
Hårfärg: Guld-brun med mera. Jag har tjötat tillräckligt om min hårfärg på denna bloggen...
Ögonfärg: Grå-blå. (Vanligt, och tråkigt nog).
Skostorlek: 38-39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback