uss.

jag mår inte alls bra.
jag är jätteförskyld och har ont i halsen och det typ ömmar runt ögonen ...

Igår var jag i alla fall på allum. Köpte present till pappa som hade namnsdag,
och en hårklämma till mig. Lika bra att ha en när jag inte orkar sätta upp håret,
så är det bara att klämma upp det istället.

Well, jag lovar er alla, att jag kommer inte att ha råd med den där h&M klänningen :/
men jag måstemåstemåste. Den kan väl inte kosta mer än 500:- ?
Är det någon som har mer koll än att den klänningen Ebba har
här kommer ut v.36?
i så fall kan du väl höra av dig? det är ett måste ha....

Houpp. det var väl allt för nu. HADÄH

Kommentarer
Postat av: Samsilja

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback