Senaste köpen!

98761-43
Okej. Det har inte blivit så jättemycket det senaste av shopping.
Jag sparar ju såklart till klänningen som
Ebba har på sig. Den kommer ut i H&M vecka 36.
Efter vad jag har sett så är det nästa vecka. Så ni kommer att under denna veckan få dras med bloggar
skrivna av en shopaholiclight(ebbas uttryck - men det stämmer så bra!) som går på shopping-fasta.
Men ååh. Jag måste ju ha den klänningen!

I alla fall, var det om mina senaste köp jag skulle skriva. Det är inte så mycket att skriva om, men ändå.
Jag har köpt;

Dödskallesjal, 99:- / Gina Tricot Okej, den är inte äkta, men shit the same. Alla som får spykänslor av folk som har oäkta dödskallesjalar. De är lika spyframkallande själva enligt min mening. För denna sjalen, ååh. Den är verkligen +++++.

ELLE MAGAZINE 39,50:- / ICA MAXI
Jag har verkligen stora problem med mitt tidningsberoende. Hela tiden kpper jag nya tidningar.
Jag har inte ens hunnit läsa ELLE ännu.
En av rubrikerna på tidningen superfina omslag ( vem är modellen... hm.. namnsläpp) var "höstmodet+trendbibeln". Klart. För mig är hela tidningen en trendbibel.

COSMOPOLITAN 39,50:- / ICA MAXI
Alla tjötar om att denna tidningen är så superbra, men jag har tvekat längelänge.
Köpte den ändå idag, för någon gång måste man ju läsa den? ( och.... det var den enda tidning som fanns kvar som jag inte redan hade köpt .... hrm.)
Jag har än sålänge bara hunnit bläddra igenom den, och har inte fått något större grepp om den ännu. Men gud. Man fick med KENZO's nya doft amour i en minimal testburk. Och, en sak; den var värd alla 39 svenska enkronorna och den enstaka svenska 50-öringen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är egentligen en ÄKTA dödskallesjal? Om det är en sjal med dödskallar på så är det väl en dödskallesjal helt enkelt. Eller? Vilken av tidningarna gillade du bäst?

2006-08-27 @ 18:08:45
Postat av: Bettebett

En såkallad "äkta" dödskallesjal är en Alexander McQueen. Men jag håller fullständigt med dig. av tidningarna så gillade jag ELLE bäst. Den är ju lite otymplig, men det är ju som sagt en fulländad "trendbibel".

Postat av: jen

Jag risar cosmopolitan. Det är en tidning som hamnat snäppet efter. Speciellt gällande designen, den skriker så "90-tal". Även om man kan finna härlig läsning (har själv inte ens gett det en chans) så blir den aldrig kul att läsa. Elle är grymt mycket mer värd pengarna. ha en toppen dag!

2006-08-28 @ 10:24:28
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: Louise

Mona Johannesson på omlaget ? :S Inte säker .. Det stod på www.Elle.se ;)

2006-09-01 @ 17:16:48
URL: http://strawberrysuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback