Ni Skriver!

Den senaste veckan har jag ju ( som ni säkert märkt) lagt in massor av kategorier. Det är det att dom flesta har jag än så länge inte "presenterat", men jag tänkte att jag skall försöka snabba mig med det nu och presentera så många som mörjligt under den närmaste tiden.
Glöm aldrig att ett av mina högsta mål, och önskingar, är att ni skall vara aktiva inom bloggen också!

Därför....

...Så har jag också lagt in kategorin "ni Skriver!"
Har ni ett länktips? Modetips? Restips? Boktips? Shoppingtips? Skrivit ett annat reportage/krönika eller något? Skicka texten/tipsen på mail till
mig så lägger jag ut den under denna kategorin!

Andra sätt ni kan aktivera er på denna blogg är så klart genom att komma med egna åsikter och tips till bloggen samt kommentera inlägg!
Jag hoppas att ni hör av er!.. och ha en bra hööst!

/ Beeth*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback