igårå

8 augusti 2006

AEH:( jag skrev precis en blogg:( Också sket sig allt. Så jag får skriva om:(

JAG VAR I ALLA FALL I STAN MED SOFIE OCH SOFIA , DE GUDOMLIGA IGÅR.
Vi gick runt först. Sedan åt chokladboll/kokosboll/you name it... ¨på café fyrkanten:)
Sedan var det tänkt att vi skulle på nrj in the park men det sööööög, så vi gick till frihamnen istället. Haha, sofies kommentar den bästa; " va? sjunger dom någonting?" Haha :)
Vi satte oss iaf på stenarna, och gick runt o dega lite o så:) Musiken (musik? gap? aeh, ngt...) var så jävla dålig, men det var ändå bästaste kvällen på länge för mig. synd att jag var tvungen att åka hem bara, ville ju stanna med er :(

Var en sväng på allum igår också, köpte assnygg skinnväska( pieces accessories 349.50,-) , tykce rjag själv då ;/ och en tröja från gina tricot 149,-

Just ' e . VAr med om en skräckupplevelse också. Det kom upp en snigel mellan stenarna i frihamnen. Den var så äcklig och stor och bläää. Ok, alla sniglar är jävligt äckliga men det där var fan det västa jag sett. Den var typ ljus brun och... UUUUUUUUUUH. sofia räddade mig iaf (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback