en underbar dag

aaaeh. jag börjar bli trött nu. I allmänhet alltså. Det är vädret som spökar gissar jag, eller är jag ganska säker på. Det har vart helt sjuukt i över en vecka. Obestämt liksom, kvav luft, ena sekunden skitvarmt, andra freezy cold. Behöver en underbar dag. Ohja. först lite spaigt sådär med underbart lång frukost och pyssla om mig själv och städa handväskan. Det är alltid bäst. Tar ett långt bubbelbad med massage. Sedan ta på favorit kläderna för att åka in till stan och shoppa upp minst en tusenlapp med bästa vännorna. Aeo, vad underbart. Sedan dra hem och få pasta carbonara och en härlig paprikasallad i tusen färger serverad. Tar en iskall dusch, drar på mig en löst sittande klänning i supersnyggt grått, och för att sätta färg på allt hänger jag ett färgat halsband över mig. Inte hysteriskt utan, snyggt. Och skorna. Härliga Pumps. Drar till kompis och har en härlig tjejkväll. Med tjöt, jordgubbar,hallon,tusenbär och goda frukter och allt som behövs för att fullända en perfekt tjejkväll. Somnar gôtt när jag kommer hem. Ååååh, vad jag behöver den drömdagen.


Måste bara säga att otroligt nog så känns mcdonalds mcflurry with srawberry otroligt lyxig. Måste smaka en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback