dagligen, premiär

den 10 augusti-2006
( kommer upp iallafall nästan varje dag)

Outfit of today; Först var det mörklbå superslimmade stuprör från H&M, med en orangerandigt linne från bluesand(rom,rom,rom<3!!). sedan skulle jag in till stan så jag bytte till vitt, ribbat baslinne från marvin, och en rosa,stickad tröja från eve of sweden. Behöll jeansen på och matchade den stickade tröjan med mina roosa fina seglarskor från attitude.

Gjort; lagt ner en himlans massa tid på denna sidan, och vart en kortis i stan på restaurant la gondola, eller något sånt hette det. ( vad jag åt? klassikern pizza capriciosa)

Dagens låt; Make it right - Christian Falk feat. Demetreus

Största skräckupplevelsen; Ett stort svart moln på himlen, som inte ens var skrämmande. Min dag har avrt relativt trygg.

Största favoriten; Nelly Furtado's maneater går helatiden på min dator.

Läser; Idag har jag inte rört en bok( det kan räknas lite till skräckupplevelse iofs). Men Vimmel och Veckorevyns nyaste numren är i princip färdiglästa.

Mest ointressanta; qwertyuiopå. oh så intressant.

köp; Vimmel magazine; 19,50pix och Veckorevyn 29,50 svenska enkronor.

Tv; Ingentíng, ack för sensommar på tv. Alla sommarprogram sinar ut och höstfavoriterna har inte börjat ännu.

Antal frukter; 000000.000 , tyvärr. frukt är gott, men min mamma köper bara äpplen och bananer. blir enformigt efter ett tag.

Antal glas vatten; Jag är en riktig inte-tycka-omare av vatten. Jag tycker inte det är gott bara. Alltså 0 glas hittills idag( brukar bli ett par sent på kvällen ändå).

Dagens kommentar/citat; Vi går på stan och min yngsta syster granskar min väska, och mellansystern ger svar på tal. (ellinor~ yngst. Erika~mellan)
Ellinor; Varför köper man så små väskor?
Erika; För att man skall få plats med nycklarna.
( är min väska så jävla liten? ;/)

Gick upp kl; vet ej

Vill; träffa sofie,sofia, johanna,hedvig,stina och evelina. samt .. äh. vet inte :I

Hej då på albaska ; iamtumirë!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback