Vecka två


MÅNDAG:
Jag påbörjar installationen av nya designen under dagen. På kvällen åker jag och ser Twilight med Isabel, på biograf Bergakungen - för andra gången. Spännande! Kommer hem på kvällen, vid 23 någon gång.

TISDAG: Avslutar installationen av nya designen och planerar och skriver några inlägg. Publicerar eventuellt bloggen. House börjar på Canal+ igen!

ONSDAG: Sista lovdagen. Återupplivning, vilande och förberedande - allt på samma gång. Äntligen börjar True Blood igen. På bloggen börjar det nya äventyret!

TORSDAG: Skolstart! Och vilken en. Åker hemifrån 8.20 och kommer hem Vid 17.30. Hoppas att jag hinner att blogga något inlägg, verkligen.

FREDAG: Skolveckan avslutas innan den ens börjat. Löjligt att den skall börja på en torsdag, egentligen. Jag har sovmorgon (tror jag) och slutar väl relativt tidigt. Eftermiddagen och kvällen står än så länge oplanerade.

LÖRDAG: Oplanerat. Ev planering av bloggvåren.

SÖNDAG: Oplanerat. Ev planering av bloggvåren.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan gillar verkligen idéen med kalendern. Har du gjort den själv? Skulle gärna vilja ha en själv.

2010-07-22 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0