I'll wrap you in my arms if you only say


LET ME SIGN. Robert Pattinson har typ allt. Privat kan jag ju (tyvärr) inte uttala mig om. Men som yrkesman. Han är modell - snyggast i världen. Skådespelare - går in för rollerna och glänser. Musiker - sjunger med en känsla som jag nog aldrig har hört innan. Det må vara en av världens kortaste låtar, Let Me Sign, men ändå kan jag höra på den tjugotusen gånger. Om och om igen.
Lyssna här.



Det närmaste kommer bilderna på bloggen tyckas vara lite avklippta i högerkanten. Detta eftersom att jag inom en snar framtid kommer att publicera nya designen på bloggen, och där är det snyggare med breda  bilder. Kalla det en förberedande manöver? Snart händer det grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback