Här kommer lite glädje

98761-1368
Jag blir riktigt glad varje gång jag ser en bild från United Colors of Benettons höstkampanj, och det kan ju knappast (någonsin) vara något dåligt. Nästan ingenting är svart (okej, jag gillar svart - men hade jag haft en höst-Benetton-garderob hade jag klarat mig utan icke-färgen), det är glädje, det är stickat, det är snyggt.
Garnnystan i håret är ingenting jag någonsin hade fått för mig att testa, men alla härliga koftor, accessoarer och plagg överhuvudtaget. ALLT är snyggt, inga undentag. Benetton skall få besök av mig snarast, det är en sak som är säker. 

Och jag som aldrig brukar skriva om herrmode måste ju kommentera den där bilden som visas som nummer 4 ovan: Den där koftan är herrmode när det är som snyggast. Definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback