Rosa ljuset

98761-212

 Från ochmed igår
ungefär fungerade inte mitt lösenord i fjällbacka,
och det är också min  ursäkt till varför jag inte bloggat.

Nu är jag i alla fall hemkommen,
och systrarna och jag har (en ovanligt fredlig) myskväll.
Har tändt Rosa Ljusen (se bild och läs mer nedan) som vi fick av morfar i helgen,
har kollat på musses jul och senare ikväll skall jag se Saw 2 som jag inte sett ännu. Buh.

(fotografier tagna av mig, Elisabeth)
98761-21498761-213

Rosa ljusen ser vid första anblicken ut som vanliga vita ljus,
men när man tänder dem så sätts en ljusdiod (som är placerad inuti ljuset) igång och ljuset börjar att skifta i olika nyanser av rosa. Jag vet inte riktigt vart det finns att köpa, men jag vet att de kostar runt hundralappen och att en del av intäkterna går till Rosa Bandets stöd för Bröstcancerforskningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohgud vad mysigt..Jag vill också haa! (:

2006-11-12 @ 19:23:45
Postat av: Anita Björkman

Hallå, jag skulle gärna villja köpa ROSA LJUSEN kan någon säga mig vart jag vänder mig. /Anita

2006-11-28 @ 21:41:27
Postat av: Anita Björkman

Hallå, jag skulle gärna villja köpa ROSA LJUSEN kan någon säga mig vart jag vänder mig. /Anita

2006-11-28 @ 21:42:08
Postat av: Anita Björkman

Hallå, jag skulle gärna villja köpa ROSA LJUSEN kan någon säga mig vart jag vänder mig. /Anita

2006-11-28 @ 21:42:11
Postat av: Janne

Ljusen säljs i huvudsak av klasser och idrottsklubbar men kan även beställas direkt från Trejm
Är ni intresserde av att köpa enstaka ljus eller att er klass/klubb vill tjäna pengar !Gå in på Trejms hemsida
www.trejm.com

2006-11-29 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback