Word


SUBLEVARSE? Saknar läsandet. Mitt nyårslöfte går sådär. Hamnade i en svacka, försöker krypa upp. Går sådär. Läser en bra bok, men tiden trycker undan orden och hela alltihop. Så boken ligger på nattduksbordet, och här sitter jag och pluggar glosor som jag kommer ha använding av en endaste gång under hela mitt liv. Och det är när det är meningen att jag skall kunna översätta dem alla på ett glosförhör i veckan. Känns inte jättemotiverande. Jag vill ju bara läsa.

Lyssnar på en låt, för övrigt. Världens typ näst finaste låt. Första platsen delar någon Bruce, någon annan Rob och någån John. Men efter det, hamnar definitift den här.
Never Think.

Kommentarer
Postat av: Marielle.P

vilken fin blogg du har, lägger till på bloglovin' ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback